Alla inlägg den 13 september 2015

Av Björn Söderberg - 13 september 2015 19:15

http://avpixlat.info/2015/09/13/inget-annat-an-val-kamouflerad-ynkedom/

Jag kommer alldrig vika mig en tum i min tilltro till SD. Om vänner och bekanta vill ta avstånd från mig varsågod ni va tydligen inte mina vänner. Ni kan ställa er i kör med alla andra pk nissar eller vad skit som helst som gapar rasist fascist de hjälper inte. De finns vänner likt som jag som vågar läsa alternativ media och få reda på lite sanning som fulmedia och politiker vill dölja. Var nu god och betala in lite pengar till dessa flyktingar så ni känner er godhjärtade.

Av Björn Söderberg - 13 september 2015 19:00

Tyskland frångår Schengen avtalet. Taket är nått för mottagandet av flyktingar. Nu Stefan Löfven har du chansen att visa vilken godhetsmänniska du är släpp in alla får vi se när ditt tak är nått. Om de någonsin finns nå tak. Angela Merkel har i sista minut förstått att det håller på och bli ohållbart med den flyktingström som kommer till Europa och Tyskland och även Sverige. Men jag tror inte Stefan det är nog med stake i dig för att göra de samma. Nu är din framtid som politiker slut ihop med de övriga feghetspolitikerna för ingen av er fixar att sätta i bromsen. Sverige rätt in i fattigstugan. Bra jobbat dö överenskommelsen.

Ovido - Quiz & Flashcards