Alla inlägg under april 2015

Av Björn Söderberg - 29 april 2015 09:26

http://avpixlat.info/2015/04/28/invandring-framtidens-raddning-enligt-framtidsministern/

Stackars människa hon vet inte vad hon talar om. Det är märkligt att Sverige som nation ska räddas pga minskad befolkning. Vi är ca tio miljoner i landet. Norge ca fem miljoner dom klarar sig utan en massiv invandring lika så Finland. Nej Sverige håller tydligen på och dör ut. Ja nog om invandringen fortsätter som den gör kommer svetsarn få de hett om öronen när våra kära invandrare inte kan hålla sams.

Av Björn Söderberg - 29 april 2015 09:18

http://avpixlat.info/2015/04/29/lara-blev-kallad-rasist-nar-hon-vittnade-mot-den-muslimska-pedofilringen/

Det börjar bli dax att klämma åt dom som tar till ordet rasist i alla lägen. Att beskylla människor i tid och otid för detta ska tas i örat ordentligt.

Av Björn Söderberg - 28 april 2015 18:21

http://avpixlat.info/2015/04/28/moderat-forutspar-m-kollaps-ifall-inte-do-overges/

Hoppas Moderaterna runt om i landet kör över partiledningen med fröken Batra i spetsen och lämnar Dö överenskommelsen. Kan vara landets räddning. Vi håller tummarna

Av Björn Söderberg - 27 april 2015 18:40

http://avpixlat.info/2015/04/27/en-svensk-tiger-fortfarande-varfor/

87% procentarna tappar allt mer mark. Alltså vaknar man och ser vad som sker runt om i landet. De blir som att kliva ur garderoben och bli rasist i politikers och medias ögon. Vi välkomnar alla som vaknat upp. Fler kommer de bli med svetsar Löfven vid rodret när det bär ut över stupet

Av Björn Söderberg - 26 april 2015 16:33

ska det fortsätta så här vore det inte så dumt med en "etta på Kumla" med allt betalt - inget att bekymra sig över! Men jag kan då inte låta bli att känna oro för att det är mina yngre lojala svenska landsmän som får slita ihop till mitt mycket begränsade liv i denna lilla etta. För efter att jag har jobbat och slitit ut mig med hårt arbete i mer än 40 år och nu lever med ständiga smärtor i leder och rygg, så kan jag knappt klara mig på den sket-pension jag får ut efter alla dessa år; efter alla de skatter och sociala avgifter jag betalat in och allt jag av lojalitet till mitt fosterland har fått offra bara för att få den "trygga ålderdom" man så generöst lovat mig. Särskilt som jag nu ser att våra resurser i allt större utsträckning går till nyanlända och de som är 65 år eller äldre.
Har frågat omkring bland yngre svenskar, om de hört talas om ÄFS? Ännu har jag inte träffat någon som hört talas om Äldreförsörjningsstödet, avsett främst för äldre nyanlända. När man berättar vad detta stöd omfattar och hur generöst det är jämfört mot vad en svensk med låg pension får ut efter skatt och förklarar att ÄFS är skattefritt, så tror man mig inte!
Fick också veta igår att Socialdemokraterna vägrar att samlas på torget i min stad bara för att SD också fått polisens tillstånd att vara där den 1 maj. På detta torg ska dessutom Kommunister och Vänsterpartister samlas - men inte sossarna! De ska istället samlas i en helt annan del av stan och det har man gått ut med offentligt, och varför de ändrat mötesplats - man vill inte vara på samma plats samtidigt som Sverigedemokraterna!
Min omedelbara reaktion blev, att om sossarna nu vill vara ifred från andra så varför samlas de inte ute vid sopstationen i stan? Där får de minsann var ifred - om man bortser från fiskmåsar, kråkor och en och annan lite mus, sork och råtta.
Vilken sandlåda kommer dessa sossar ifrån? Att vara ansvariga lokalpolitiker med en så omogen inställning, då får man leta efter ett mera barnsligt beteende. Och dessa ska ta ansvar för landets styrelseskick? Man tar sig för pannan! Inte undra på att Sverige ser ut som det gör och att vi fått de importerade konflikter och problem vi har.
Men som sagt - det är fortfarande det svenska folket som valt dem! Tids nog tar våra nyanlända över mer av våra beslutade organ i landet och då är det inte längre svenskarna som kommer att vara i majoritet och besluta över landet.

Av Björn Söderberg - 26 april 2015 09:35

http://avpixlat.info/2015/04/24/pensionarsbluffen/

Man behöver inte vara raketforskare för att förstå ju r de är i Sverige. Arbetslösheten kommer bara bli högre och högre. Troligtvis så kommer man diskriminera ursprungsfolket för att få ut dom nyanlända analfabeterna i jobb. Kompetens spelar ingen roll längre. Har själv provat på denna inkompetens på läkarnivå. Personen i fråga va nog medicinman. Kvackare för nån hjälp fick jag inte.

Av Björn Söderberg - 24 april 2015 08:00

http://avpixlat.info/2015/04/23/miljopartiets-hyckleri-fortsatter-for-dyrt-att-ta-miljovanliga-taget/

Ja jag säger som många andra lever inte som man lär. Ger det respekt???? Nej absolut inte. Nej lägg ner Miljöpartiet ej gäng pårökta stollar varav en är vice statsminister skrämmande.

Ovido - Quiz & Flashcards