Alla inlägg den 26 oktober 2015

Av Björn Söderberg - 26 oktober 2015 22:55

Det är intressant när de finns människor som tänker annorlunda. I det enorma utbud av medieflöde som finns i dag när de gäller de mesta tycker man att nått borde gå in i folks hjärna men ack vad man bedrar sig. För de första så händer de inte mig finns de inte. Eller jag orkar inte ta in eller jag orkar inte bry mig. Inte ens när man har bekanta som råkat illa ut så kan de nog vara lite förvrängd sanning. Men jag har en åsikt om hur det är. Mycket av det som kommer ut på mediala sajter tex Facebook, Avpixlat, Expressen mdfl måste man nog ta med en nypa salt för de är nog inte sant. Ja det är kanske så 87 procentarna tänker. Vi som bor lite längre norr i små städer har än så länge varit förskonade av våld, bilbränder, samt utanförskapsområden. Och det är nog det som blir problemet när man talar med folk för de har ju inte hänt dom nått.

Ovido - Quiz & Flashcards