Alla inlägg den 20 oktober 2015

Av Björn Söderberg - 20 oktober 2015 22:37

Se dessa politiker och jornalister som Sveriges samhälsförstörare. Dessa som så oförståeligt påstår förträffligheten i det mångkulturella samhället. Lars lindström, Lena melin, Johannes Forssberg. Samt den uslaste och okunnigaste, odugligaste mm mm regering vi någonsin haft och fler finns att nämna om man vill. Jag har inte hört nån som sagt nå gott om dom på senaste tiden och inte kommer de bli bättre. Jag blir så förbannat upprörd när dessa tillåts använda det sk fria ordet som blir en ren lögn. Att smutskasta Sveriges tredje största parti och folket som röstar på dom de tycks inte gå in i deras hjärnor. Vid nästa val era förrädare kommer ni få en chock när sd går förbi sossar och moderater med hästlängder. Vi hoppas kunna slänga ut er ur era boningar så vi både slipper se och höra era förljugna ord nån mer gång i historien.

Av Björn Söderberg - 20 oktober 2015 05:33

Då har man nu kommit med förslag om höjd pensionsålder. För mig som jobbat sen man va 14 år är detta ett slag i ansiktet. Jag får vara glad om kroppen håller tills jag är 65. Har i unga år haft tunga jobb, sågverk som på den tiden inte va automatiserade utan man fick jobba med kroppen. Efter det va de dax att ge sig in i byggbranschen då som grovis på betong och montage Alltid ute sommar som vinter. Inte nu förän på äldre dar börja jag inom industrin dock kvarstår mycket tunga lyft bökigt situationer där man nästan får vända ut och in på sig själv. Om jag har tur är jag hel vid 65 dock tvivlar jag på det redan i dag har man ont i knän och fötter.
Till er broilerpolitiker som alldrig gjort ett ärligt handtag i hela era liv mer än suttit i skolbänken tills ni vart politiker ni skulle få låna min kropp över en dag så kanske ni skulle förstå att ha ont i kroppen är inget skoj utan allvarligt då ni med lätthet höjer pensionsåldern utan att tänka längre än näsan räcker.

Av Björn Söderberg - 20 oktober 2015 05:16

När sjuklövern säger nått som vi måste stoppa då är de inte rasistiskt.

Ovido - Quiz & Flashcards