Alla inlägg den 4 oktober 2015

Av Björn Söderberg - 4 oktober 2015 23:26

Ja jag undrar om det är som överskriften säger. Tycker nu mer det verkar som riksdagen agerar på eget bevåg. Allt mer galna förslag kommer nu från Miljöpartiet. Medborgarlön = alltså måste du inte jobba utan kan sitta hemma och ha de gott. Fler galna förslag. Muslimer ska ha egen bank för dom vill inte betala ränta på pengar dom lånar. Parallella system i lilla Sverige vad kommer härnäst. Moskéer ploppar upp som svampar ur jorden. Hala slaktat kött. Snart kommer väll dom som är kristna krävas göra konvertering till islam och koranen. Och sist men inte minst invandrare ska slippa betala skatt. Varför i helvete jobbar jag. Inte nog med det. Dom pengar jag sparar till pensionen får jag skatt ännu en gång så skatten jag betalar i detta land blir kanske 40-50% i slutänden. Jag fattar inte vad det är för fel på 87% procentarna fattar dom inte dom sätter hela svenska folket på avbytarbänken för gott om de fortsätter som de gör. Det blir fattigstugan för oss men de gör väll inget ni har ju gott öppet hjärta.

Ovido - Quiz & Flashcards