Direktlänk till inlägg 15 november 2015

Dom finns mitt ibland oss men vi kan inte se dom

Av Björn Söderberg - 15 november 2015 23:16

I tanke med dåden i Paris där många människor fått satt livet till sörjer Europa och världen. Dessa människor som helt urskiljningslöst skjuter ihjäl oskyldiga människor för en tro eller vad dom nu dödar människor för. Vi har själva släpp in dom i tron att dom är flyktingar. Dom har slängt sina pass och påstått att dom är flyktingar när dom i själva verket är rena rama mördarmaskiner. Om än ett fåtal i flyktingströmmen men tillräckligt många för att göra stor skada på befolkningen som naivt bara tror att alla är krigsoffer. Det kommer bli fler offer i Europa vare sig vi vill eller ej. Godhetspolitiker, pk, och vänster dom som förespråkar fri invandring kommer själva nån stans att bli offer för terrordåd. Det har nu gått så lång att det är för sent att ångra sig. Godhetsfolket säger naivt att poliser eller dyligt inte hjälper. Nej man ska med kärlek bemötas dessa människor. Malena erman, Henrik schyffert, Jonas Gardell, Stefan Löfven mdfl säger hat föder hat. Snälla ni säg det till dom som förlorat nära anhöriga i dessa attacker säg att hat inte hjälper. Jag tror ni kommer få svar på tal men det är inget ni vill höra. Inte förän ni själva råkar mista nån nära anhörig eller närstående kommet ni förstå det är inte lätt att älska en människa som dödat min fru eller barn. Terrorister finns mitt i bland oss men vi kan inte se dom.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Björn Söderberg - 21 september 2020 20:47


Tänk att lilla Sverige blivit ett land med våld politisk korrekthet , vänstervridet . Politiker som säger Sverige är lika tryggt i dag som för 30 år sedan. Vem över huvud taget tror på det. Är så pass gammal att jag vet hur Sverige såg ut för 40 år s...

Av Björn Söderberg - 21 september 2020 20:33

Under många år har jag känt denne man och jag lär mig aldrig hur han funkar och varför han ena stunden kan vara riktigt reko för att i nästa bli ett riktigt arsel. För mig håller han nu på och bli en riktig psykopat. Börjar tröttna på hans kommenta...

Av Björn Söderberg - 19 december 2019 18:40

Vad är ett destrutivt förhållande. Är för tillfället helt slutkörd i huvudet och det sätter sig även på kroppen. När brister det när får man nog. Oavsett hur mycket man än förstår att detta inte är bra ändå fortsätter man ...

Av Björn Söderberg - 19 november 2019 16:28

I helgen va jag till min dotter och fira mitt barnbarn. Många år sedan man va på barnkalas. Nästan en hel eftermiddag med massor av folk och presenter till tjejen. När kvällen närma sig fick jag mitt barnbarn trött utmattad efter dagens kalas. Gamla ...

Av Björn Söderberg - 14 november 2019 04:47

Vaknar alldeles för tidigt tydligen är jag pigg. Skickar mess till älsklingen i Thailand hon ringer upp och vi pratar lite kort hon är i staden och har köpt något fattar inte riktigt vad. hon ska visa mig senare. Ligger och trycker under täcket har...

Ovido - Quiz & Flashcards