Alla inlägg den 10 november 2015

Av Björn Söderberg - 10 november 2015 04:23

Vad är det som händer. Två läger i Sverige som hackar på varandra. Godhetsfolket och Sverigevänner båda tycker dom har rätt. Ingen av dom vet än så länge hur det kommer gå även om det i nuläget verkar som godhetsfolket med politiker och media i ryggen vinner. Att Sverige är förlorat är vi dock många som tycker. På det personliga planet har det vart tragiskt två människor har gått bort i min närhet och det höll på och bli en tredje. När människor mår så dåligt att dom inte ser nån utväg utan vill ta........... Ja ja vill inte säga ordet. Jag har skrivit tidigare om människor i min närhet som begått just detta. Varför och hur kan nått bli så svart att man väljer ett sånt alternativ för att slippa smärtan. Att förlora någon tillhör livets gång men när det blir för tidigt och man inte kan påverka då förstår jag att de kan bli tungt. Nu får jag hoppas att det inte blir några mer tragedier.

Ovido - Quiz & Flashcards