Alla inlägg den 22 februari 2015

Av Björn Söderberg - 22 februari 2015 19:37

på avpixlat kan man läsa att det kommer komma ett nytt parti som vill ha fri invandring till sverige . Invandrardemokraterna en motpol till sverige demokraterna .

kan tänka mig att dom blir välkomna in i värmen hos våra ledande politiker .kommer bli intressant att se till valet 2018

Av Björn Söderberg - 22 februari 2015 14:46

Måste rekommendera några bra nyhetssajter på internet
Omni
Dispatch International
Exponerat
Avpixlat
Samtiden

Jämfört med expressen, aftonbladet som har svårt att skriva rakt och ärligt

Av Björn Söderberg - 22 februari 2015 14:33

Tyvärr har jag raderat min blogg då jag vart och tassat på otillåten mark. Ska i fortsättningen tänka mig för hur jag publicerar text mm. Ber om ursäkt till mina läsare av bloggen

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards