Alla inlägg den 4 december 2015

Av Björn Söderberg - 4 december 2015 04:48

Jag tänker alldrig be om ursäkt för mina åsikter jag kommer alldrig böja mig inför pk elitens tyck och tänk. Så länge ni bara ser lidande människor och inget annat i dess spår kommer jag alldrig att kunna prata med er. Den dagen ni inser de finns problem och faktiskt kan tala om det kommer jag börja respektera era åsikter inte förän då. Ni kan skrika rasist fascist nazist och vad ni vill det är bara ord för att få en reaktion av mig. Vilka är de som är våldsbenägna jo pk folk och vänstern. Många av er har alldrig haft ett jobb ni är parasiter på samhällets bekostnad det är lätt att säga vi tar imot då ni alldrig bidragit till nått. Till er unga tjejer och killar som tycker och tänker. Hjärnan är inte fult utvecklad förän efter 25 års åldern. Då kanske ni kan börja ha åsikter före det spelar hormoner kroppen ett spratt och ni tänker inte klart. Föräldrar är gamla torra konstiga saker som ställer krav på er. Som ni alldrig förstår utan bara tycker det är gnäll. Sitt för fan inte bakom datorn i era rum gå ut se er omkring ni kanske får en annan bild av världen då än den media försöker få er att tro på. Och till er gamla rika pensionärer. Prova att leva på 8000 spänn en månad får vi se om ni tycker det är kul. Tyvärr för många som har dem vardagen men ingen vill tala om den.
Till sist Marlena Erman, Henrik schyffert, Robert Aschberg Stefan Löfven, Anna Kinberg Batra, Nicklas strömstedt, mdfl mdfl säger samma till er erkänn de finns problem kan ni erkänna det har ni heder åter. Gör ni inte det är ni bara till åtlöje för mediala personer

Av Björn Söderberg - 4 december 2015 03:36

Normalt sett brukar jag skriva och skälla på löfven och sjuklövern sätt att hantera flyktingströmmen som kommer till Sverige. Dock har jag tröttnat på att skriva om det för tillfället. Återkommer nog nån gång om det när jag laddat batterierna för sådant skriver. Jag blir faktiskt riktigt glad när människor bryr sig om sina medmänniskor. Här på jobbet har en av mina arbetskamraters livskamrat abrupt gott bort alldeles för tidigt. Mitt i sorgen så kommer många arbetskamrater och frågar hur det är med honom vilket glädjer mig. Även om man inte besöker honom så bryr man sig. Jag har förmedlat att killarna tänker på honom. Härom kvällen kom han till jobbet hade fika med sig vilket var riktigt trevligt. Det vart mycket skratt och tok vilket jag tror gör att han känner sig välkommen åter efter en tids sjukskrivning. Vi ska stötta honom så mycket vi kan.

Ovido - Quiz & Flashcards