Alla inlägg under juni 2015

Av Björn Söderberg - 23 juni 2015 10:41

?Jag är mer bekymrad än jag var förut. Många människors vardag förkrymps på grund av extrema värderingar. Det sker i det fördolda om inte sådana som jag är med och berättar hur det ser ut.?

?sådana som jag är med och berättar hur det ser ut.?

Det är fullständigt hårresande att denna människa har mage att säga detta. Har hon ingen som helst skam i kroppen? Människan måste ha disposition för eller fullt utvecklad psykopati. Jag kan inte på annat sätt förklara den totala oförmågan till självinsikt och hennes motbjudande arroganta sätt. Varför erbjuds denna människa högavlönade positioner hela tiden? Hon misslyckas ju med precis allt hon tar sig för. Vilka hållhakar har hon skaffat sig?

Angreppet på Julia Kronlid i Aktuellt om att hon inte skall vara ?kaxig" resulterade säkert i många nya SD-röster. Hon är retoriskt smidig som ett kassaskåp och intellektuellt vig som en bokhylla.

Det är Mona Sahlin och ingen annan som varit den som hånat, förlöjligat och stigmatiserat dem som påtalat problem med muslimer, islam och hedersvåld.

Nu vänder denna falska odugling på en femöring och vill göra gällande att det var HON som jobbat i motvind alla dessa år Att det är hennes förtjänst att detta nu debatteras?

?Vi får aldrig acceptera talet om 'hedersmord'. Detta sa Mona Sahlin efter mordet på Pela.

Slutar där. Annars skriver jag något olämpligt.

Ps.
Kan inte hålla mig:-( FY FAN vad jag avskyr hycklare!
Ds.

Från en debattör på bloggplattsen.
Mycket klar och tydlig beskrivning
På Mona Sahlin.

Av Björn Söderberg - 22 juni 2015 09:19

Özz Nûjen kommer vara sommarpratare i radio. Nu jävlar går skam på torra land. Vem vågar säga emot detta. Kan svära på att de de kommer bli en massa smutskastning mot SD samt en massa rasistsnack. Fy fan Sveriges Radio och SVT. Nu jävlar är de slutbetalat med tv licens för div dårar som tillåts göra sig hörda i radio och tv.

Ovido - Quiz & Flashcards