Alla inlägg den 21 september 2020

Av Björn Söderberg - 21 september 2020 20:47

Tänk att lilla Sverige blivit ett land med våld politisk korrekthet , vänstervridet . Politiker som säger Sverige är lika tryggt i dag som för 30 år sedan. Vem över huvud taget tror på det. Är så pass gammal att jag vet hur Sverige såg ut för 40 år sedan och kan lätt säga finns inte mycket kvar av gammal Sverige. Men förfallet har bara börjat och det går fort. Men svensken verkar inte bry sig men tids nog kommer dom det men då kanske det är för sent

Av Björn Söderberg - 21 september 2020 20:33

Under många år har jag känt denne man och jag lär mig aldrig hur han funkar och varför han ena stunden kan vara riktigt reko för att i nästa bli ett riktigt arsel. För mig håller han nu på och bli en riktig psykopat. Börjar tröttna på hans kommentarer även om det inte gäller mig. Ibland undrar jag vad han har för syn på människor igentligen. Inte nån fin syn. Att han jobbar som brandman gör mig ännu mer förundrad hur han tänker om människor. Har aldrig vart med om en man som är så självgod. Tycker han är bäst på allt . Gärna trycker ner andra människor inför andra, förlöjligar och ja gud vet vad. Gör egna regler för sig själv. Lat håller sig undan trixar och fixar med det mesta och talar om för alla andra hur dom ska vara och göra. Han verkar inte ha någon självinsikt över huvud taget. Fler och fler håller på och tröttnar på hans sätt. Ju mer han håller på ju mer kommer han förlora sin heder och han kommer aldrig märka det.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards