Alla inlägg den 10 november 2019

Av Björn Söderberg - 10 november 2019 21:21

We are a short time her on earth. This time we she'll take good care of it try to filling it whit many things before we die. Some human don't know how to that. I have really tryed to make that I like in life and now when it's not so many years left. If I got lucky I have maby 20 years. This years I what to sher whit the women I love. I dont need much just that we can manage to be happy together to the end

Av Björn Söderberg - 10 november 2019 21:03

Va fan är de som händer. Här sitter jag och tittar på änglagård tredje gången gillt. Sitter och lipar 58 år gammal. Filmen påminner mig om hur de en gång i tiden va i detta land. Nu totalt förstört känner inte igen det längre. 5 år till sen blir det adjö Sverige. Jag hoppas jag har kropp och skäl med mig då. Jag ska förära min avlidne mor och flytta utomlands. Min mor ville på 70 talet flytta till Australien men min far va för hemma kär här i Sverige därför kom vi aldrig iväg. Kommer jobba stenhårt för att flytta till varmare nejder på ålderns höst och sitta på första pakett för och se moder Svea gå under.

Ovido - Quiz & Flashcards